Sık Sorulan Sorular

Evet. Kendi uzman yazılım ekibimizle geliştirdiğimiz bir çözümdür. Tüm hakları Metatech Yazılım Hizmetleri A.Ş. aittir.

Metatech yazılımları için sayfamızın iletişim bölümünden kurum bilgilerini ve isteğinizi belirterek başvuru yapmanız yeterlidir. Başvurunuzun ardından uzman ekibimiz tarafından sizinle iletişime geçilecektir.

Ürünlerimiz kullanıcı dostudur. Geliştirilen ürünlerimiz için eğitim desteğimiz vardır. Ayrıca ürün dökümantasyonları ile rahatlıkla kullanmaya başlayabilirsiniz.

Verileriniz size ait olan sunucularınızda tutulmaktadır. Bundan dolayı verilerinizin sorumluluğu size ait olmakla beraber, Sunucunuzun sahip olduğu Firewall (Güvenlik Duvarı) ve Anti-virüs yazılımları ile güvenliğinizi sağlayabilirsiniz. Ayrıca alınan yüksek güvenlik önlemleri ve günlük yapılan Sunucu yedekleme sistemlerini kullanarak herhangi bir olumsuz duruma karşı önlemler alabilirsiniz.

Bütün verileriniz kendi bünyenizde barındırdığınızdan dolayı herhangi bir veri kaybı olmamaktadır.

Kurulu olan sistemde oluşabilecek Metatech’e ait yazılımsal hataların düzeltilmesi,
Uygulamanın kullanılmasına dönük teknik destek ,
Mevcut kullanılan versiyondan kaynaklanan hataların düzeltilmesi,
—Destek anlaşması yapan veya yenileyen müşterilerimizin, programın kurulu olduğu sunucusunun arızalanması, çökmesi veya kullanılamaz hale gelmesi gibi zorunlu durumlarından dolayı sisteminin başka bir sunucuya ücretsiz olarak taşınması ve lisanslanması,
Mesai saatleri içinde müşteri temsilcisi ile veya teknik departmanımız ile anında iletişim imkânı destek kapsamında değerlendirilmektedir.

Çalışma saatleri içerisinde telefon desteğimiz bulunmaktadır. Destek personelinden hafta içi sabah 09:00, akşam 17:00 saatleri arasında hizmet alabilirsiniz.

Teknik destek ile ilgili sorularınızı sitemizin adresine mail göndererek ve teknik sorunun kapsamına göre yazılımın kurulu olduğu sunucuya teknik personelimizi uzaktan erişim programları ile bağlayarak web üzerinden destek alabilirsiniz.
Yıllık destek anlaşmasını yenileyen lisans sahibi herhangi bir problem anında çalışma saatleri içersinde online bağlantı şeklinde veya telefon yardımıyla gereken destek hizmetini alabilirsiniz.
Yıllık destek anlaşması yapmayan veya yenilemeyen firmaların sisteminde ortaya çıkacak teknik sıkıntılarından veya işleyişinden CRM Kurumsal firması kesinlikle sorumlu değildir.

Kullanmış olduğunuz yazılımlarımızda çok gelişmiş loglama sistemi kullanmaktayız böylece yazılımının içersinde kimlerinin neye müdahale ettiği ve giriş çıkış kayıtları tutulmaktadır. bu bilgileri Yönetici olan kullancılar rahatlıkla takip edebilmektedir.

Evet. Sizin belirlediğiniz günlerde ve saatlerde sunucu ayarlarından yine sizin belirlediğiniz başka yedekleme ünitelerine yedek alabilmektesiniz. Yazılımın yedeklenmesi, kopyalanması veya yedeğin kopyalanması gibi işlemlerin hiçbiri bizler tarafından görülmez ve tutulmaz.

Firma olarak geliştirdiğimiz yazılımlarda dikkat ettiğimiz konu “KVKK” dır. Bu nedenle yazılımlarımızda kullanmış olduğumuz çalışma sistemi sayesinde hiç bir özel veya genel belge ve belgeler bizler tarafından görülmez, kaydı tutulmaz.